Seireitei

Thursday, July 02, 2009

Dietiste

Gisteren moest ik naar de dietiste. Nee dit niet omdat ik denk dat ik te dik ben (al zou het allemaal wel iets strakker kunnen :P) maar omdat ik door de huisarts ben door verwezen aangezien ik last heb van een prikkelbare darm.

Nou na een half uurtje met de dietiste te hebben overlegt heb ik een voedingsadvies gekregen en allerlei foldertjes. Ik mag vanaf dat moment geen koolzuurhoudende dranken drinken, moet meer drinken maar dan zo suikervrij mogelijk (oftewel alles light en veel water en thee). Daarnaast moet ik ook suiker vrij eten en om de 2 uur wat eten. Tevens moet de knoflook en uien gematigd worden en moet ik gaan opletten dat ik goed kauw en rustig eet. Dat laatste is erg lastig zeker op mijn werk waar geen officiele pauzes zijn en je kan eten als er even tijd is.

Daarnaast ga ik wel mijn energydrankjes en cola missen :( maar ja als je van de klachten af wilt dan moet je er wat aan doen. Ik ga er voor!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home